Badanie Experience Institute pokazuje, że niedostępność lub niepewność zakupów i usług powoduje, że wartości w świecie konsumpcji wydają się nam jeszcze ważniejsze. System wartości wynika z tęsknoty za aspektami cennymi, unikalnymi w dzisiejszym świecie, pożądanymi
czytaj więcej →

Według raportu badań Experience Institute z kwietnia 2020 konsumenci w czasie izolacji zwrócili uwagę na misję, która spoczywa na markach. Na podstawie wypowiedzi badanych stworzono konsumencki kodeks etyczny, czyli zestawienie zasad, którymi powinny kierować się
czytaj więcej →

Kupowanie od lokalnych producentów, płacenie za usługi z góry w ulubionych punktach, zakupy spokojne i przemyślane – okres pandemii koronawirusa zmienił niektóre zachowania konsumenckie Polaków. Jak będzie wyglądał nasz świat po koronawirusie? Czy chcemy wrócić
czytaj więcej →

Pandemia koronawirusa i wprowadzenie stanu epidemii w  kraju to trudny moment dla całego sektora małych i średnich firm. W przypadku przedsiębiorstw społecznych trwa walka nie tylko o płynność finansową, ale i o realizację ważnych, społecznych celów.
czytaj więcej →

Rząd podnosząc najniższe wynagrodzenie w 2020 roku nie wziął pod uwagę sytuacji zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, które chcą być aktywne zawodowo, tym samym zmniejszając ich realne możliwości na rynku pracy. Pracodawcy oceniają, że rząd zamiast
czytaj więcej →

Podmiot wnoszący petycję: Turkusowy Klub Przedsiębiorstw Społecznych Alarmująca sytuacja pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnościami. Apel do Premiera Mateusza Morawieckiego My, niżej podpisani, wzywamy rząd do zwolnienia pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnościami z podwyższonych składek ZUS, które weszły w życie od
czytaj więcej →