Kupowanie od lokalnych producentów, płacenie za usługi z góry w
ulubionych punktach, zakupy spokojne i przemyślane – okres pandemii
koronawirusa zmienił niektóre zachowania konsumenckie Polaków. Jak będzie
wyglądał nasz świat po koronawirusie? Czy chcemy wrócić do tamtej gonitwy?
czytaj więcej →
Logotyp
do pobrania
Informacje prasowe
Rząd podnosząc najniższe wynagrodzenie w 2020 roku nie wziął pod uwagę sytuacji zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, które chcą być aktywne zawodowo, tym samym zmniejszając ich realne możliwości na rynku pracy. Pracodawcy oceniają, że rząd zamiast
czytaj więcej →
Eksperci
do mediów

Julia
Koczanowicz-Chondzyńska
Prezeska zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Jest doświadczoną menadżerką i ekspertem w dziedzinie ekonomii społecznej. Do jej specjalności należą umiejętność rozwijania organizacji pozarządowych, środowisk lokalnych. Skutecznie tworzy współpracę pomiędzy sektorami. Zasiada w kapitule Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku. Była członkinią kapituły konkursu “Inicjator Innowacji 2019”, konkursu tygodnika „Newsweek Polska” dla firm, które prowadzą działalność innowacyjną.
Obszary tematyczne:
- Przedsiębiorczość społeczna na świecie (praktyki zagraniczne)
- Rynek pracy
- Innowacje społeczne w biznesie

Edyta
Obłąkowska-Wożniak
Pierwsza wiceprezeska zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Jest ekspertką ds. ekonomii i przedsiębiorczości społecznej. Bardzo sprawnie nawiązuje współpracę pomiędzy organizacjami pozarządowymi a innymi podmiotami i sektorami. Od ponad dekady pracuje w Warszawskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej. Zaangażowana w działalność społeczną, wspiera organizacje i ludzi na ich drodze rozwoju. Jest ekspertką społeczną Konkursu [eS] im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku.
Obszary tematyczne:
- Zakładanie przedsiębiorstw społecznych
- Lider i liderka społeczni
- Rozwój biznesu społecznego w Polsce

Anna
Kiedrzyńska-Tui
Właścicielka pierwszej w Polsce agencji PR wspierającej działalność społeczną, głównie organizacji pozarządowych i przedsiębiorców społecznych. Posiada doświadczenie w branży public relations, od kilku lat podczas warsztatów uczy komunikacji, budowania i utrzymania relacji z mediami czy sztuki wystąpień publicznych.
Obszary tematyczne:
- Wizerunek trzeciego sektora
- Komunikacja społeczna
- Promowanie projektów społecznych