Logotyp

do pobrania

Logotyp na jasnym tle

format .zip

Logotyp na turkusowym tle

format .zip

Logotyp na ciemnym tle

format .zip

Informacje prasowe

Kupowanie od lokalnych producentów, płacenie za usługi z góry w ulubionych punktach, zakupy spokojne i przemyślane – okres pandemii koronawirusa zmienił niektóre zachowania konsumenckie Polaków. Jak będzie wyglądał nasz świat po koronawirusie? Czy chcemy wrócić do tamtej gonitwy?
czytaj więcej →

Rząd podnosząc najniższe wynagrodzenie w 2020 roku nie wziął pod uwagę sytuacji zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, które chcą być aktywne zawodowo, tym samym zmniejszając ich realne możliwości na rynku pracy. Pracodawcy oceniają, że rząd zamiast
czytaj więcej →

Kontakt

do rzecznika prasowego

Eksperci

do mediów

Julia

Koczanowicz-Chondzyńska

Prezeska zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Jest doświadczoną menadżerką i ekspertem w dziedzinie ekonomii społecznej. Do jej specjalności należą umiejętność rozwijania organizacji pozarządowych, środowisk lokalnych. Skutecznie tworzy współpracę pomiędzy sektorami. Zasiada w kapitule Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku. Była członkinią kapituły konkursu “Inicjator Innowacji 2019”, konkursu tygodnika „Newsweek Polska” dla firm, które prowadzą działalność innowacyjną.


Obszary tematyczne:

  • Przedsiębiorczość społeczna na świecie (praktyki zagraniczne)
  • Rynek pracy
  • Innowacje społeczne w biznesie

Edyta Obłąkowska-Woźniak

Edyta

Obłąkowska-Wożniak

Pierwsza wiceprezeska zarządu Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Jest ekspertką ds. ekonomii i przedsiębiorczości społecznej. Bardzo sprawnie nawiązuje współpracę pomiędzy organizacjami pozarządowymi a innymi podmiotami i sektorami. Od ponad dekady pracuje w Warszawskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej. Zaangażowana w działalność społeczną, wspiera organizacje i ludzi na ich drodze rozwoju. Jest ekspertką społeczną Konkursu [eS] im. Jacka Kuronia na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku.


Obszary tematyczne:

  • Zakładanie przedsiębiorstw społecznych
  • Lider i liderka społeczni
  • Rozwój biznesu społecznego w Polsce

anna1

Anna

Kiedrzyńska-Tui

Właścicielka pierwszej w Polsce agencji PR wspierającej działalność społeczną, głównie organizacji pozarządowych i przedsiębiorców społecznych. Posiada doświadczenie w branży public relations, od kilku lat podczas warsztatów uczy komunikacji, budowania i utrzymania relacji z mediami czy sztuki wystąpień publicznych.


Obszary tematyczne:

  • Wizerunek trzeciego sektora
  • Komunikacja społeczna
  • Promowanie projektów społecznych